جزوه روش تحقیق استاد علی صارمی


سلام مجدد خدمت شما.همانطور که وعده داده بودیم جزوه استاد صارمی رو براتون آماده دانلود قرار دادم.اگر مقداری دیر این مقاله رو در وب گذاشتم از همه معذرت میخوام.خسیس نباشید نظر بگذارید.

برای شروع دانلود از لینک زیر استفاده کنید.



دریافت

راه اندازی وبلاگ دانشجویان سازه های آبی

درود بی پایان خدمت تمامی دوستان و مهندسین عزیز.ادمین هستم و تاسیس وبلاگ رسمی سازه های آبی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را خدمت یکایک شما دوستان عزیزتر از جان تبریک و تهنیت عرض میکنم.به امید اینکه بتوانم قدمی هر چند کوچک جهت برآورده شدن نیازهای شما سروران گرانقدر بردارم.در این وبلاگ در وهله اول سعی میکنم تمامی جزوات اساتید را برای دانلود قرار بدهم و در وهله دوم اخبار مهم دانشگاه و یا مقالات مهمی که نیازمند آن هستیم را برای نمایش و دانلود قرار میدهم. قبل از هر چیزی قصد دارم یک عکس بسیار زیبا و متفاوت از دانشگاه که خودم آنرا تهیه و عکسبرداری کردم را خدمت شما تقدیم کنم.در ضمن فراموش نکنید که نظرات شما باعث دلگرمی ماست.حتما اگر از سایت دیدن کردید نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خودتان را در قسمت نظرات بنویسید.