پسورد دسترسی به کتابخانه های دانشگاه های بزرگ دنیا


 

USER: 0707W59209
PASS: 3847774

 

*************************************************************

 

USERthenderson

PASSmarie

USER TYPE: student

 

*************************************************************

 


first four letters of your last name: mart

last four numbers of your social security number: 2422

 

نظرات 2 + ارسال نظر
رسا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام مرسی از زحماتتون

خواهش میکنم.....
مرسی از حضورتون

z*y پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید، تمام مطالب و خوندم. فقط جزوه دکتر صارمی رو که با اسم پروفسور صدقی قفل کرده بودید نتونستم باز کنم!!!
تو جلسه سمینارتون هم بودم ولی متاسفانه بخاطر کلاسم مجبور شدم وسطش جلسه رو ترک کنم، می خواستم ببینم چطور می تونم به سمینارهای همکلاسی هاتون دسترسی داشته باشم؟

ُسلام.منظورتون کدوم پسته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد