ما هم تا اول اسفند کلاس نمیایم

یکی از علمای کلاس که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که تا اول اسفند به دانشگاه نمی آید و از همه همکلاسیها خواست تا با او بدعت نموده و تا اول اسفند به دانشگاه نیایند. 

این مقام آگاه همچنین برنامه اسفند ماه را ایگونه اعلام کرد : سه شنبه و چهارشنبه ۱ و ۲ اسفند -۸ و ۹ اسفند -۱۵ و ۱۶ اسفند اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان همانند همیشه هماهنگی و انسجام از خود نشان داده و حتی اگر اساتید نیز اصرار ورزیدند به هیچ عنوان با برگزاری کلاس در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفند موافقت نکنند. 

این عالم اندیشمند و فرزانه پیر همچنین ابراز امیدواری کرد که با همکاری استاد گرامی جناب دکتر خسروجردی و مدیر گروه محترم کلاس روز سه شنبه به صبح چهارشنبه موکول گردد تا این ترم دانشجویان با دغدغه فکری کمتری مواجه باشند. 

لبیک یا پیر کلاس 

نظرات 7 + ارسال نظر
dehghan چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام این حرف ها واقعیت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا شک نکن!!!!

kiarashgh چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

ای مقام آگاه!!! ای علما و فضلا!!!! ای عالم اندیشمند!!!!! ای فرزانه و ای پیر کلاس...... لبیک

پیر کلاس چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

بله واقعیت داره تا میتونین اطلاع رسانی کنین

سمانه صابریون پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

آورین آورین منم 100 درصد موافقم

مهرآئین یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.kianertebatgostar.blogfa.com

از همه همکلاسیها خواست تا با او بدعت(!!!!!!!) نموده...بدعت لقمان؟؟؟!!! مجید جان اون بیعت ه ...

علی اسدی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

من حتما جای حمتون رو خالی میکنم!!!!

دستت درد نکنه.خسته نشی یهو؟

negar پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ http://r

سلام بچه ها



من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .

یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.



استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی

برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد



هم کار با پرستیژ بالا ست

هم رزو مه کاری واستون میشه

هم درآمدش خیلی خوبه

هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین



این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.

پیشنهاد می کنم از دست ندین .

برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک

30009900002424

پیامک کنید.



خودشون باهاتون تماس میگیرن

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه



به دوستاتون هم بگین ثواب داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد