جزوه فصل 1 و 2 و 3 مدلهای هیدرولیکی

آقا تبریک میگم به خودم که آخرسر با فشارهایی که به دکتر خسروی آوردم و پیگیری هایی که بطور مستمر انجام دادم بالاخره تونستم فایل های آموزشی مربوط به مدلهای فیزیکی و هیدرولیکی رو بگیرم.

اول یه دست حسابی به افتخار من بزنید و بعد دانلود کنید


دانلود

دانلود کتاب open channel hydraulics

سلام و احترام خدمت دوستان و مهندسین عزیز.

بابت تاخیر در ارائه پست از همه عذرخواهی میکنم.البته بی تقصیرم چون حجم فایل کتاب هیدرولیک کانالهای باز آقای دکتر موسوی کمی بالا بود و برای آپلود یکم مشکل داشتم.ولی در هر صورت همینی که هست!!!!! 

پیشنهاد میکنم هر روز به وبلاگ سر بزنید چون فایل برای دانلود زیاد دارم!! و ممکنه هر روز وبلاگو آپدیت کنم.برای شروع دانلود از روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود(با حجم 31.7 مگا بایت!!)

ژورنال

دانلود رایگان مقالات و ژورنال های ISI


دانلود Full Access از JSTOR:

http://www.jstor.org.ezproxy.taylors.edu.my/
user: 0707W59209
pass: 3847774

حل تمرین ریاضی

سلام دوستان.کیارش هستم.

این پست مخصوص اون دسته از دوستانیه که موفق به انجام تمرینات ریاضی نشدند.

بعید میدونم که اشکالی داشته باشه ولی در صورتی که احیانا اشتباهی داشتم در قسمت نظرات،بالای این پست نظر خودتون رو بذارید.در هر صورت اگر دانلود کردید نامردید اگه تشکر نکنید(به هر حال یه روز دستم بهتون میرسه دیگه!!!)

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود(حجم فایل:4.44Mb)

دانلود پاورپوینت راهنمای نگارش مقاله های پژوهشی

دوستان و عزیزان همکلاسی عزیز سلام.ادمین اول، کیارش هستم و با پست جدید.در این پست قصد دارم پاورپوینت راهنمای نگارش مقاله های پژوهشی که در مورد اصول و فرمت نگارش مقاله است رو برای دانلود فرار بدم.به امید اینکه مورد رضایت شما دوستان قرار بگیره.یادتون باشه نوشتن نظر در قسمت نظرات(بالای همین پست) یعنی حمایت از دوستتون ادمین


نحوه نگارش رزومه

سلام.ادمین کیارش هستم و باز با مطلب و جزوه جدیدی در خدمتتون هستم.در این پست فایل اموزشی دکتر صارمی در کلاس روش تحقیق با عنوان نحوه نگارش رزومه رو براتون تدارک دیدم.بقیه فایل های آموزشی رو ان شاءاله در پست های بعدی تقدیم حضور شما میکنم(فعلا اینو داشته باشید تا بعد!).امیدوارم که نظرات فراموش نشه.